Виробники констатують: від попередніх моделей залишилася тільки броня. Компонування машини таке ж, як і в західних проектах, і відповідає натівським стандартам.

Бронетранспортер, що плаває, призначений для транспортування особового складу та вогневої підтримки у бою. Екіпаж складається з трьох осіб: командира, оператора та водія. А також десант — від семи до 9 осіб.

З повним устаткуванням БТР важить до 25 тонн, але й з такою вагою дизельний двигун здатний розвивати на шосе швидкість до 110 кілометрів на годину. У воді — 10 км на годину. При повному баці "Буцефал" може проїхати майже 700 кілометрів.

Розробники бронетранспортера гордо запевняють, що їхнє дітище абсолютно не вибагливе: виконує бойові завдання як удень, так і вночі, на дорогах з різним покриттям і в умовах повного бездоріжжя. Не страшні йому ані люті 40-градусні морози, ні 55-градусна спека. Зрештою, не страшні вони й пасажирам, адже тут встановлене автономне обладнання та кондиціонер.

Бронювання БТР витримує прямі влучання з великокаліберних кулеметів, навісне екранування захищає від протитанкових гранат, а броньоване скло стійке до прямих влучань снайперських куль.

Читайте також: Український літак став сенсацією на провідних авіасалонах світу

30-міліметрова автоматична гармата, кулемет, гранатомет та протитанковий ракетний комплекс об’єднанні в один бойовий комплект. І всім цим може керувати один стрілець – корегувальник. Усі бойові модулі устатковані найновішими стабілізаторами й оптико-телевізійним прицілом, який дозволить вести точний вогонь не тільки з місця, а й на ходу.

Коштують ці машинки півтора мільйона доларів, що порівняно з конкурентами звучить для потенційних замовників більш, ніж спокусливо.