• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Понад 66 мільйонів доларів Лазаренка конфіскувала Антигуа і Барбуда

Павло Лазаренко
Павло Лазаренко / www.passat-centre.com.ua

Вищий суд Антигуа і Барбуди конфіскував 66,7 мільйона доларів колишнього прем'єр-міністра України Павла Лазаренка, які були заморожені в банку цієї країни.

Про це повідомляє "Голос Америки".

Статки були заморожені Управлінням з політики за контролем над розповсюдженням наркотиків та відмиванням грошей Антигуа. Уряд країни аргументував це тим, що гроші Лазаренка були здобуті корупційним шляхом.

Як використають ці гроші – вирішуватиме уряд цієї країни.

Видання додає, що з приводу цих грошей велася судова справа між Лазаренком через його представників і урядом Антигуа і Барбуди.

У всій цій історії найдивніше те, що український уряд не вступив у цей процес зі своїми вимогами щодо повернення грошей Лазаренка,
– говорить Джин Берд, юрист компанії Arnall Golden Gregory.

"Однак, для того, щоб це зробити, необхідно було діяти до відповідних судових термінів, тобто по суті треба було починати, як тільки заарештували Павла Лазаренка, або хоча б, коли Україні стало відомо про те, що гроші були заморожені на рахунках в Антигуа", – додав він.

Читайте також: Стало відомо, в яких умовах зараз живе скандальний Лазаренко

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук