Протягом двох днів майже 800 учасники будуть мінятися досвідом та встановлювати нові контакти.

"Ментори в цьому році вирішили, що головна тема це маркетингове враження. Тому що український бізнес зараз конкурує в основному за споживача завдяки якісному сервісу, завдяки створенню цілісного клієнтського досвіду", зазначила продюсер Українського форуму маркетинг-директорів Ірина Бондаренко.

Форум розділений на два напрямки: дискусійно-кейсовий та освітній. В програмі також майстер-класи з головних маркетинг-акцентів року. А в спеціальній зоні – Mentor's Corner відбудуться персональні консультації від провідних експертів ринку.

"Чим більше я дізнаюся України, тим більше вона мені подобається, тим більше я хочу приїжджати сюди. Я дізнався для себе щось нове. Багато в чому українські маркетологи можуть запропонувати щось нове частині світу, і, якщо чесно, це для мене великий сюрприз, приємна несподіванка", сказав експерт шведського проекту Develop Your Business Петер Зашев.

Впродовж форуму учасники отримають знання, які мають практичну користь: використання сучасних технологій, доповнена реальність, "one-to-one-відео", 3d анімація та багато іншого.