Про це повідомляє "Коммерсант" з посиланням на власні джерела.

Якщо закон таки приймуть, то він набуде чинності з 1 червня 2017 року. Під його дію потрапляють ресурси, щоденна аудиторія яких у Росії за місяць становить понад 100 тис. користувачів, або більше 20 тис. користувачів в одному суб'єкті країни. Сервіси з такою відвідуваністю повинні включатися в спеціальний реєстр.

Читайте також: Скільки населення Землі користується Інтернетом

Як розповіло джерело видання, у разі прийняття законопроекту, YouTube доведеться переходити "на закордонні майданчики, що призведе до різкого зростання валютних витрат всіх операторів зв'язку та погіршення якості послуг".

Видання зазначає, що в компанії Google, що володіє відеохостингом, на їх запит не відповіли.

До слова, у Росії Роскомнагляд заблокував доступ до рекрутингової соціальної мережі LinkedIn.