Зменшення російського контенту та впровадження мовних квот стимулювало розвиток медіа бізнесу. Про це говорили учасники конференції "Телебачення як бізнес". За словами організатора заходу і керівника "Індустіального телевізійного кометіту", інвестиції в виробництво власних фільмів та серіалів уже починають давати прибутки.

"Незламна" на Amazon, тобто на таких світових сервісах відео на замовлення входить у ТОП-100. Останній тренд попередніх двох років – розширення ринків збуту контенту на країни Західної Європи та США", – зазначив директор "Індустріального телевізійного комітету" Ігор Коваль.

За останній рік прибутки каналів від реклами зросли на третину, хоча отримати шмат від пирога вдається не всім. В Україні майже 30 загальнонаціональних каналів, тоді як у країнах ЄС – до 5. Тож, на думку експертів, телебачення буде у виграші, якщо об'єднає ресурси.

"Якщо телевізійні групи, телевізійні канали правильно будуть використовувати Інтернет, не розглядати його як лише загрозу, а й нові можливості, то вони зможуть заробити додаткові гроші, транслюючи свій контент в Інтернеті. Відповідно, це ще одне джерело доходів і прибутків для телевізійного бізнесу", – пояснив гендиректор Publicis Groupe Ukraine Олег Попенко.

Нині у країнах Заходу телебачення й Інтернет вже зрівнялися в рекламних бюджетах, цифрові медіа навіть вийшли вперед. В Україні впродовж останніх чотирьох років зберігається протилежна тенденція.