Як пояснили сайту "24" у "Національній суспільній телерадіокомпанії України", відбір логотипу відбувався за особливою процедурою яка застосовується як виняток при закупівлі творів мистецтва або при закупівлі, що пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності або з переможцями мистецького конкурсу.

У жовтні 2016 року НТКУ оголосила такий мистецькій конкурс, у якому взяли участь 11 професійних креативних агенцій, які були відібрані представниками Організаційного комітету мовника-організатора. На засіданні Наглядової ради Євробачення, яка складається з представників Європейської мовної спілки та виконавчих продюсерів мовника-організатора, вже у листопаді було відібрано 5 найкращих пропозицій від команд ADVENTA Lowe, Banda agency, BBDO Ukraine, Republique і TWIGA Idea. Усім цим агенціям були надані рекомендації щодо вдосконалення їхніх концепцій. Зрештою переможцем стала ідея Republique. Так Republique та Banda agency об’єднали свої зусилля для подальшої розробки ідеї логотипу та слогана.

Читайте також: Визначили гасло та логотип Євробачення-2017

Врахувавши досвід мовників-організаторів Євробачення попередніх років, які залучали до створення творчої концепції конкурсу тільки професійні компанії, Національна телекомпанія України також вирішила організувати конкурс лише серед професійних креативних агенцій та дизайн-бюро,
– додали в НТКУ.

Саме з цієї причини, зі слів мовника, до конкурсу не допустили логотип авторства Олександра Опарія, просуванням якого займався популяризатор петриківського розпису Ігор Лісний, які могли надати логотип на добровільній основі.

Крім цього, як зазначили в НТКУ, загальна вартість послуг креативної агенції склала 420 тисяч гривень, із яких 70 тисяч гривень – ПДВ. Загальна вартість включає розробку загальної концепції (логотипу, слогана, шрифтів та додаткових елементів до них), дизайн брендованого транспорту для міста-господаря, розробку сувенірної продукції, дизайн корпоративних матеріалів. Окремо також враховується розробка дизайну зон прильоту гостей в аеропортах, зон відпочинку фанів у місті та станцій метро, інформаційних стійок, вуличних лайтбоксів.

Читайте також: Через логотип Євробачення-2017 назріває гучний скандал