Amazon запускає сайт колективних покупок одягу та взуття

4 травня 2011, 19:05
Читать новость на русском

Джерело:

internetua.com

Інтернет-рітейлер Amazon сьогодні запустив для американських користувачів незвичайний роздрібний проект, де покупці можуть придбати дизайнерський одяг. Новий сайт також експлуатує ідею модних зараз колективних покупок, коли користувачі на той чи інший товар можуть отримати знижки до 60%.

У компанії розповідають, що будуть надавати "гарячі знижки", що діють до 72 годин, більше на ніж 800 брендів зі світу взуття та одягу. Втім, на даний момент каталог MyHabit далекий від повного асортименту і тут є знижки на кілька брендів з другого ешалону.

За словами авторів проекту, на відміну від масових сервісів колективних покупок типу Groupon, MyHabit буде сконцентрований в основному на модних аксесуарах і стильних речах для молоді, причому з продавцями компанія обіцяє працювати напряму, щоб домогтися найкращих знижок.

"Ми маємо намір у найближчий час уважно слухати наших користувачів і зрозуміти, що саме їх цікавить в світі моди", — говорить Марія Ренц, керівник MyHabit.

Згідно з оцінками експертів, основна аудиторія нового проекту в більшості своїй буде складати дівчат у віці від 20 до 35 років із середніми доходами.