Американці склали рейтинг найдурніших відмовок перед керівництвом
Джерело:
Корреспондент.NETАмериканські соціологи склали рейтинг найбезглуздіших відмовок працівників перед начальством.
Дослідження проводила соціологічна компанія Harris Interactive в США по всій території країни.
Воно охопило більше 3100 співробітників і понад 2400 керівників.
Рейтинг опублікували у британській газеті The Daily Mail.
Він виглядає він наступним чином:
- Бос, курка напала на мою матір.
- Я грав у боулінг і в мене пальці застрягли в кулі.
- Я зважився на пересадку волосся, але все раптом пішло не так, як потрібно.
- Я так стомився, що заснув за робочим столом, вдарився головою і пошкодив шию.
- Шеф, ви не повірите, але в мій будинок увірвалися корови і мені довелося викликати страхового агента.
- Я знаю, це звучить безґлуздо, але моя подруга запустила дзигою у вікно їдальні.
- Я не зможу сьогодні прийти — в мене нога потрапила в сміттєпровід.
- Вибачте, але сьогодні я не відчуваю себе достатньо розумним для того, щоб працювати.
- Мені так незручно, але я повинен терміново косити траву на подвір’ї, інакше мене оштрафує Асоціація домовласників.
- Тут таке... Я обпалив рот гарбузовим пирогом...
- Я плавав на моторному човні по озеру Ері (озеро омиває береги американських штатів Огайо, Пенсільванія і Нью-Йорк і канадської провінції Онтаріо), у мене закінчився бензин, і канадські прикордонники відбуксирували мене на свій берег.
Також соціологи не рекомендують дзвонити начальнику прямо з бару, щоб повідомити про свою раптову хворобу. За даними соціологів, частіше за все не з’явившись на роботу, співробітник посилається на хворобу, і 70% начальників вимагають довідок від лікаря. Минулоріч 30% співробітників не приходили на роботу, сказавши, що вони захворіли, хоча насправді хворі не були.
Близько 30% керівників перевіряли співробітників, які назвали себе хворими, щоб з’ясувати, який стан їхнього здоров’я насправді. Приблизно кожен другий з них дзвонив співробітнику додому, ще 18% доручали іншому підлеглому подзвонити своєму колезі, а 15% не полінувалися особисто приїхати до співробітника додому, постукавши в його будинок або квартиру.
Інші прогульники підходили до справи чесніше: вони відверто зізнавалися, що настала необхідність відіспатися або просто відпочити. Кожен четвертий керівник вважає, що багато працівників беруть лікарняний, відчуваючи надмірне навантаження або перевтому через економічні труднощі. Але все ж співробітникам, які просто хочуть прогуляти роботу і обдурити начальника, слід бути насторожі. З’ясувалося, що 16% керівників доводилося звільняти своїх співробітників за відсутність на робочому місці без поважної причини.