Дослідження проводила соціологічна компанія Harris Interactive в США по всій території країни.

Воно охопило більше 3100 співробітників і понад 2400 керівників.

Рейтинг опублікували у британській газеті The Daily Mail.

Він виглядає він наступним чином:

  1. Бос, курка напала на мою матір.
  2. Я грав у боулінг і в мене пальці застрягли в кулі.
  3. Я зважився на пересадку волосся, але все раптом пішло не так, як потрібно.
  4. Я так стомився, що заснув за робочим столом, вдарився головою і пошкодив шию.
  5. Шеф, ви не повірите, але в мій будинок увірвалися корови і мені довелося викликати страхового агента.
  6. Я знаю, це звучить безґлуздо, але моя подруга запустила дзигою у вікно їдальні.
  7. Я не зможу сьогодні прийти — в мене нога потрапила в сміттєпровід.
  8. Вибачте, але сьогодні я не відчуваю себе достатньо розумним для того, щоб працювати.
  9. Мені так незручно, але я повинен терміново косити траву на подвір’ї, інакше мене оштрафує Асоціація домовласників.
  10. Тут таке... Я обпалив рот гарбузовим пирогом...
  11. Я плавав на моторному човні по озеру Ері (озеро омиває береги американських штатів Огайо, Пенсільванія і Нью-Йорк і канадської провінції Онтаріо), у мене закінчився бензин, і канадські прикордонники відбуксирували мене на свій берег.

Також соціологи не рекомендують дзвонити начальнику прямо з бару, щоб повідомити про свою раптову хворобу. За даними соціологів, частіше за все не з’явившись на роботу, співробітник посилається на хворобу, і 70% начальників вимагають довідок від лікаря. Минулоріч 30% співробітників не приходили на роботу, сказавши, що вони захворіли, хоча насправді хворі не були.

Близько 30% керівників перевіряли співробітників, які назвали себе хворими, щоб з’ясувати, який стан їхнього здоров’я насправді. Приблизно кожен другий з них дзвонив співробітнику додому, ще 18% доручали іншому підлеглому подзвонити своєму колезі, а 15% не полінувалися особисто приїхати до співробітника додому, постукавши в його будинок або квартиру.

Інші прогульники підходили до справи чесніше: вони відверто зізнавалися, що настала необхідність відіспатися або просто відпочити. Кожен четвертий керівник вважає, що багато працівників беруть лікарняний, відчуваючи надмірне навантаження або перевтому через економічні труднощі. Але все ж співробітникам, які просто хочуть прогуляти роботу і обдурити начальника, слід бути насторожі. З’ясувалося, що 16% керівників доводилося звільняти своїх співробітників за відсутність на робочому місці без поважної причини.