Apple та Google потішили рекламодавців
Джерело:
Лента.РуГоловні конкуренти на ринку мобільної реклами, компанії Google та Apple, майже одночасно покращили умови для рекламодавців: Apple знизила мінімальну вартість рекламної кампанії в додатках для iPhone та iPad з 500 до 100 тисяч доларів.
Google, у свою чергу, скасувала мінімальний поріг пропозиції в 10 центів в системі "cost per click" для платформи AdMob.
Як повідомляється, для Apple це не перше зниження цін в системі мобільної реклами. У 2010 році, коли система лише з’явилася, найдешевша рекламна кампанія коштувала мільйон доларів. Тим не менш, компанія зіткнулася зі стриманим інтересом рекламодавців, які поки не розуміють, як можна успішно використовувати iPhone та iPad для своїх продуктів.
The Financial Times пише, що розробники мобільної реклами для Apple тепер отримуватимуть не 60, а 70% від рекламної виручки.
Компанія Google активізувалася на ринку мобільної реклами тоді ж, коли і Apple: у 2010 році інтернет-гігант придбав систему AdMob. Раніше на неї також претендувала Apple.