Експерт з авіації Костянтин Криволап розповів 24 Каналу, що місце де сталася трагедія є дуже напруженою зоною польотів. На різних ділянках гелікоптери та літаки злітають там та приземляються. Всім цим керує диспетчер, який перебуває в башті та бачить все.

Дивіться також Трансгендерну військову звинуватили в авіакатастрофі у Вашингтоні: вона відповіла на чутки

Ймовірні обставини авіакатастрофи

Костянтин Криволап підкреслив, що 29 січня у Вашингтоні були хороші погодні умови, тому це не могло стати причиною події. Міжнародна організація з безпеки пропонує версію, яка пов'язана з помилкою пілотів або диспетчерів.

За словами експерта з авіації, пілоти гелікоптера, що зазнав авіатрощі, були досвідченими, адже працювали в ескадрильї, яка обслуговує VIP-персон.

Відомо, що диспетчер запитав у пілота гвинтокрила, який підіймався, чи бачить він літак, який заходить на посадку. Той відповів, що так, але потім літак трохи змінив курс. Мабуть, цей момент пілоти вже не зафіксували,
– зауважив він.

Ймовірно, транспондер, який показує координати повітряного судна в просторі, на військовому гелікоптері був вимкнений. Система попередження про можливе зближення з іншими літаками не спрацювала.

Криволап також зауважив, що авіакатастрофа сталася у дуже напруженому повітряному просторі. Там багато потужного міського освітлення у вечірній час. Пілоти могли втратити просторову орієнтацію.

До слова, за даними NYT, розслідування авіакатастрофи у Вашингтоні вказує на критичні проблеми в системі авіаційної безпеки США. Трагедія сталася через помилки диспетчера, який через надмірне навантаження не встиг запобігти зіткненню літака та вертольота. Крім того, порушення стандартних процедур та відхилення повітряних суден від маршруту посилили ризик аварії.