Автомобільний. Спортивний
Renault став офіційним партнером спортивного марафону. Четвертий Київський міжнародний марафон, що цими днями відбувся у столиці України, зібрав близько 2000 учасників із 40 країн світу.
Спортивний захід розширює свої рамки як в організації, так і видовищності. Усього цього, кажуть організатори, було б неможливо здійснити без підтримки спонсорів. Офіційним партнером стала і компанія Renault. «Марафон потребує чималої витривалості, мужності та сили. І так само як людина на марафонській дистанції, так і наші авто проявляють всі свої можливості та долають всі перешкоди», - каже директор з маркетингу Renault в Україні Бруно Бенайє.
Новинка французького автопрому СандЕро СтепвЕй вже добре відома українським автолюбителям. І саме ця модель стала офіційним партнером 4-го Київського міжнародного марафону.
«Марафон - це місце, що об’єднує людей будь-якого віку та спортивної підготовки. Це захід, що підтримує сімейні цінності, і це саме ті цінності, що пропагує компанія Renault, втілюючи всі новітні технології. Ми раді, що ми тут, адже наші автомобілі - для сім’ї, молоді та активного життя», - зауважує Бруно Бенайє.
за словами французького автовиробника, оновлені РенО СандЕро покликані зацікавити молоду та динамічну аудиторію - подібну до тієї, яка взяла участь у Четвертому Київському міжнародному марафоні.