Автоновинки: свіжий Nissan Murano та найпотужніші версії найменших моделей Porsche
Японці показали короткий тізер нового Nissan Murano, Porsche показала родстер Boxster і купе Cayman. VW припинить випуск кабріолета до кінця року через низьку популярність.
Nissan Murano
Компанія Nissan натякнула на Murano наступної генерації. Японці показали лише короткий тізер, однак з нього зрозуміло, що кросовер оформлять у свіжому дизайні, який торік продемонстрував концепт Resonance, і який уже приміряв новенький Qashqai. За словами “ніссанівців”, у такому стилі оформлять усі нові моделі бренду.
Жодної інформації про техніку Murano поки немає. Однак чекати залишилося недовго — офіційно авто представлять у квітні на автошоу в Нью-Йорку.
Porsche Boxster & Cayman GTS
Компанія Porsche показала найпотужніші версії своїх найменших моделей. Родстер Boxster і купе Cayman отримали приставку GTS до назви і бензиновий двигун, об'ємом 3.4 літра.
Такий же агрегат встановлюють і на простіші модифікації цих моделей, однак у новинок він видає на 15 кінських сил більше.
Як наслідок, під капотом Boxster GTS — 330 конячок і 370 Н∙м, а заряджений Cayman має у своєму розпорядженні 340 сил і 380 Н∙м. Обидва автомобілі можна оснастити або шестиступінчастою "механікою", або роботизованою трансмісією PDK з подвійним зчепленням.
До сотні "механічні" купе і родстер розганяються за 5 секунд, а от "роботизовані" — трохи швидше (4,7 і 4,6 с).
Крім потужніших двигунів, версії GTS відрізняються оригінальним аеродинамічним обвісом, 20-дюймовими колесами, салоном зі шкіри та алькантари. Також уже в базі "Джі-ті-ески" отримають адаптивну підвіску PASM і пакет Sport Chrono.
Старт продажів обох моделей запланований на травень. У Європі за Boxster GTS проситимуть щонайменше €69 949, а за Cayman GTS — €73 757.
Прощавай, Volkswagen Eos!
Volkswagen припиняє випуск кабріолета Eos. У моделі не буде ні оновлених версій, ні нових поколінь, ні навіть наступника. Останній автомобіль поточної генерації зійде з конвеєра вже до кінця цього року.
Причина такого рішення доволі банальна: низький попит у Європі, для якої, насамперед, кабріолет і розроблявся.
Для порівняння, за 2013 рік Volkswagen продав лише 8 тис. "Еосів" у всьому світі, тоді як Golf лише в Німеччині розійшовся тиражем 245 тис.! При цьому в "Гольфа" також є відкрита версія.
Тож німці вирішили, що випускати ще один кабріолет, та ще й непопулярний, — недоцільно.