Банки заохочують клієнтів не припиняти співпрацю
Економічна криза сприяє конкуренції банків. Однак, цифри свідчать, що не всі фінустанови її витримають. За даними регулятора банківська система України за підсумками січня-жовтня 2014 року отримала 13 з половиною мільярдів гривень збитків, тоді як торік за цей же період її прибуток становив трохи більше 2 мільярдів гривень.
Але окрім державної підтримки, банки заохочують клієнтів не припиняти співпрацю. Для цього деякі з них спрощують умови обслуговування або пропонують ексклюзивні пакети послуг.
Такі пакети дуже популярні, кажуть банкіри, оскільки клієнт, маючи додаткові послуги, як наприклад, консьєрж-сервіс чи безкоштовна банківська скринька на певний час, також мають змогу користуватися і усіма банківськими пропозиціями. При цьому в пакеті ексклюзивних послуг, клієнту доведеться сплачувати тільки за ті продукти, які йому необхідні в даний момент. А персональний менеджер допоможе у будь-який час сім днів на тиждень.
Тож під час вибору банку необхідно звертати увагу на ставлення до споживачів фінансових послуг: чи вдається установі знаходити індивідуальний підхід до клієнтів і чи прозоро та чесно виписані умови у контракті для отримання ексклюзивного пакету.