BMW представила свій перший серійний електрокар
Перший масовий електромобіль BMW. Баварський автовиробник представив конвеєрну версію моделі ActiveE, оснащену електродвигуном.
До слова, це вже другий електромобіль компанії після концепту MINI E, однак на відміну від британського автомобільчика цей випускатимуть серійно.
Загалом, ActiveE не є чимось особливим. Це звичайне купе 1-ої серії зі спеціальною аерографією та оригінальним дискам. До зовнішніх відмінностей можна зарахувати ще відповідні шильдики на кузові та відсутність патрубків випускної системи.
Всередині також змін небагато. Серед особливостей - видозмінені прилади і біла вставка на торпедо з об'ємною графікою.
А от мультимедійну систему BMW ConnectedDrive добряче перекроїли. Розташований на передній панелі екран окрім стандартної інформації тепер відображає ще й усі параметри силового агрегату. При чому вивести ці дані на дисплей можна і дистанційно - зв'язавши систему зі смартфоном. Достатньо встановити на нього спеціальне програмне забезпечення.
Рухає автомобілем електрична силова установка, яка розвиває 168 к.с. та 250 Нм. Агрегат забезпечує непогані динамічні характеристики - авто розганяється до 100 км/год. за 9 с. максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 145.
Живиться електромотор від трьох літієво-іонних батарей, розташованих на місці паливного баку. У результаті простір салону "не постраждав", а ось багажник зменшився до 200 л.
Також акумулятори вплинули і на загальну масу автомобіля - тепер одиничка важить 1800 кг. Повна зарядка батарей від побутової електромережі триває 5 год.
Окрім цього, ActiveE оснастили системою рекуперації, яка здатна під час гальмування повертати батареям до 20% енергії. Загальний запас ходу електромобіля - 160 км.
Всього BMW випустить тисячу "зелених" модифікацій "одиничок", однак продавати їх компанія не збирається. Баварці здаватимуть електромобілі в лізинг в країнах Європи, США та в Китаї, і відстежуватимуть їхню поведінку.