Інші пам'ятні речі, які створили у співпраці, вже мають попитом. Вболівальники перепродають на eBay паперові пакети, чашки та соуси під брендом BTS, що перевищує вартість оригінальних замовлень.
Цікаво "Гібридний офіс: життя All Inclusive": Київстар запрошує на безкоштовний вебінар для бізнесу
Компанія McDonald's анонсувала 2 нові колекції:
- The Saucy Collection, де представлені малюнки учасників BTS;
- The Melting Collection, натхненну хітовою піснею групи "Butter".
У колекціях є футболки, сумки, брелки та інший одяг та аксесуари. Вболівальники можуть придбати товар, який надійшов у продаж з 16 червня, через корейський додаток для покупок Weverse.
Компанія підготувала для прихильників одяг / Фото McDonald's
Шопер для покупок / Фото McDonald's
Мішок для плавання / Фото McDonald's
Співпраця McDonald's з зірками
Співпраця з молодими художниками та творцями стала величезною для мереж фаст-фуду в 2020 році і продовжує розвиватися в 2021 році. Угоди допомогли брендам встановити зв’язок із клієнтами та часто потрапляли в соціальні мережі як тенденції TikTok.
Їжа BTS складається з існуючих пунктів меню, щоб залучити клієнтів.