Конкуренція на ринку ЄС

Про це він заявив під час форуму "Крізь реформи до зірок", передає 24 Канал з посиланням на "Укрінформ". Дипломат також наголосив, що крім політичних Копенгагенських критеріїв, не менш важливими є й економічні, які вимагають, аби країна-кандидат була здатна витримувати конкуренцію на спільному ринку ЄС.

Дивіться також Monobank повертає 1% кешбеку бізнесу за зарплати на свої картки

У Євросоюзі, на ринку з майже 300 мільйонами споживачів, панує гостра конкуренція в усіх секторах. І під час попередньої хвилі розширення ми бачили, як деякі нові країни не підготували свої компанії до цього,
– зазначив Міккельсен.

Ризиків багато

Посол навів приклад Польщі, де після вступу до ЄС великі європейські компанії у сфері роздрібної торгівлі витіснили місцевих гравців.

"Робіть усе можливе, щоб український бізнес був готовий до такої жорсткої конкуренції. Данія готова допомогти в цьому процесі", – підкреслив дипломат.

Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…

Міккельсен також нагадав, що перед розширенням ЄС у 2004 році лунали песимістичні прогнози, зокрема побоювання щодо польських фермерів, які начебто могли завдати шкоди агросектору Данії. Проте згодом усі суперечливі питання були вирішені, а розширення стало важливим кроком уперед для Євросоюзу.