Продажі на OLX

Якщо діяльність набуває системного характеру, податкова може розцінити її як підприємницьку та притягнути до відповідальності. Детальніше про це розповідає 24 Канал.

Дивіться також 75% бізнесів в Україні зросли після впровадження оплати карткою

Що дозволено без ФОП:

  • Продавати особисті речі (наприклад, стару техніку, меблі, книги) через OLX, Prom чи соцмережі.
  • Продажі мають бути одноразовими, не мати комерційної мети.
  • Відсутність ознак систематичності: до 2 – 3 однотипних угод на рік.

Коли виникає ризик:

  • Регулярні продажі, особливо нових або однотипних товарів.
  • Виготовлення і реалізація хендмейду (прикраси, одяг, косметика).
  • Перепродаж товарів, придбаних спеціально з цією метою.

Зауважте. У таких випадках діяльність може бути визнана підприємницькою, що передбачає реєстрацію ФОП і сплату податків.

Податки і штрафи

  • ПДФО – 18% і військовий збір — 1,5% з доходу.
  • Якщо діяльність визнається господарською – ще й ЄСВ – 22%.
  • Штраф за ведення бізнесу без реєстрації – від 17 тисяч до 34 тисяч гривень (повторне порушення – до 85 тисяч гривень).
  • 340 гривень – штраф за відсутність податкового обліку.
  • Можлива конфіскація товарів чи виручки.
  • В окремих випадках – можлива передача справи до Бюро економічної безпеки (БЕБ).

Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.

Як слідкує податкова

Податкова моніторить платформи з фіскальними інструментами: OLX Доставка, Нова Пошта (накладений платіж), Prom тощо. Далі сервіси передаватимуть інформацію про транзакції: ПІБ, суму, частоту продажів.

Крім того, податкова може моніторити і соцмережі, зокрема сторінки блогерів. Та в пріоритеті все ж – великі обороти, не дрібні одноразові продажі.