Аналітики пов'язали такий попит саме з пандемією та карантинними обмеженнями. Люди частіше п'ють каву вдома, а не в офісі чи кав'ярні.
До теми Партнерство Nike та Кобі Браянта офіційно розірвали: вдова не продовжила контракт
Мовиться про ріст онлайн-продажів на 40%. Кавові капсули складають 6 частину продажів Nestle. Загальний фінансовий результат Nestle в першому кварталі зріс на 7,7% – це найшвидші теми за десятиліття існування компанії.
Продажі для бізнесу
Водночас продажі представникам готелів, офісів та ресторанів – знизилися з 26% до 12%. Це трапилось у другій половині 2020 року.
Вже на початку 2021 року у деяких країнах бізнес почав оживати. Зокрема, зріс попит в Китаї і Японії. Однак у Nestle очікують, що повне відновлення у всьому світі відбудеться не раніше 2022 року.
Компанія максимально роздумує над новими способами пожвавлення бізнесу. Наприклад, заговорили про безконтактні кавомашини. У такий спосіб збільшиться продаж капсул для них.