Якщо коротко, то гіг-економіка побудована на короткострокових гнучких робочих місцях, головне – досягнення поставленої мети, повідомляє 24 Канал. У порівнянні зі звичайним 8-годинним робочим днем підприємець отримує таку собі "гарантію", що працівник отримає кошти лише за роботу, яку виконає, а не за витрачений час. Окрім того, перед бізнесом відкриваються й інші переваги, якими принаймні варто спробувати скористатися.
Цікаво Віддалена робота з нами назавжди: як отримувати максимум від команди, яка працює на відстані
Разом зі Škoda розповідаємо більш детально, чому ця модель набирає популярності та отримує позитивні відгуки від бізнесу.
Жодних проблем із мотивацією
Короткострокові "фрілансерські" стосунки передбачають, що працівники гнучкі у виборі роботи та будуть намагатися якомога швидше виконати завдання, аби отримати кошти та йти до наступних проєктів. На противагу повному робочому дню такий підхід збільшує шанси на те, що робота не буде стояти на місці.
Працівники самі потурбуються про свою ефективність / Фото Pixabay
Разом з тим вільний стиль життя може стати своєрідним стимулом до кращого результату, оскільки свобода працівників зазвичай спрямована саме на це. Отже, від таких стосунків виграють обидві сторони, що завжди позитивно позначається на результаті.
Ширший доступ до навичок
Короткострокова співпраця передбачає, що керівник може не боятися викликів, які вимагатимуть ефективних, але тимчасових рішень. Коли виникне специфічне завдання, гіг-контрактор виконає роботу та не "їстиме" ресурси компанії, а повернеться на ринок "вільним художником".
Гіг-економіка відкриває перед бізнесом нові горизонти / Фото Pixabay
Окрім того, турбота про розширення навичок та професійне зростання повністю стає відповідальністю самих працівників. Це підвищить конкуренцію на ринку праці, що також принесе бізнесу пакет бенефітів у вигляді нижчих цін та високої якості.
Підрядник, а не працівник
Зараз на плечі бізнесу лягає багато відповідальності за працівників. Податки, страхування, лікарняні – окрім поточної роботи, багато ресурсу та енергії йде на розв'язання цих питань.
Гіг-економіка знімає з плечей бізнесу чимало турбот / Фото Pixabay
Натомість гіг-економіка передбачає, що бізнес наймає підрядника, тому сплата податків, страхування та інші аспекти професійного життя – це відповідальність самих працівників. З іншого боку у виконавців зароджується дух підприємництва, що також покращує бізнес-клімат.
Авто – це також нові можливості
Власний автомобіль – це спосіб покращити ефективність. Зокрема, наявність машини допомагає встигати всюди, що вкрай позитивно впливає на бізнес.
Також важливо, щоб автомобіль був не просто комфортним, але й не завдавав зайвих клопотів. Безумовно, у кожному класі є свій лідер. Серед легкових автомобілів С-класу – це Škoda Octavia, кожне покоління якого стає "Автомобілем року" в Україні.
І підстав для цього є багато. Перш за все можна згадати про те, що Octavia ще з першого свого покоління зберігає характеристики, які виділяють українці:
- величезний багажник у версії ліфтбек (а існує ще універсал з назвою Combi),
- неймовірна надійність та витривалість,
- гарне оснащення при доступній вартості,
- а ще – Octavia зберігає високу ціну при перепродажу у будь-якому віці.
Škoda Octavia – комфорт та можливості / Фото Škoda
Остання генерація Škoda Octavia включає до свого арсеналу усі визнані раніше переваги. Тож ця автівка – прекрасний вибір як для власних потреб, так і для бізнесу. Але це ще далеко не все! У сучасних автівках Octavia доступні опції, які до цього були лише в автомобілях вищих класів. Серед них:
- вибір режимів руху,
- бездротове підключення телефону,
- різноколірна підсвітка в салоні,
- матричні LED-фари з автоматичним дальнім світлом,
- тризонна система кондиціювання з сенсором вологості,
- скло з термозахистом й підігрівом,
- динамічні покажчики поворотів та багато іншого.
Усі ці зручності абсолютно реально додати під час вибору комплектації Škoda Octavia за допомогою конфігуратора, а це означає, що не доведеться переплачувати за зайві "пакетні" опції.