Скільки витратили на рекламу

У 2020 році загальний обсяг інтернет-реклами в Україні склав 13,5 мільярда гривень. Найбільше грошей рекламодавці вкладали в:

  • цифрове in-stream-відео (це коли рекламне відео відтворюється під час перегляду інших відео на фейсбуці чи інших соцмережах) – частка 39%;
  • банерну рекламу – 35%.

Цікаво Успіх – це не про інвестиції, – стартап відмовився від пропозиції в 30 мільйонів доларів

Скільки коштує один клік

У 2020 році середня вартість кліка склала 4,83 гривні у порівнянні з 4,53 гривні у 2019 році.

  • Так, найвища вартість кліка склала 14,03 гривні в категорії "Закон і уряд".
  • А найнижча – 1,44 гривні в категорії "Новини і медіа".