Техногіганти повернулися на російський ринок
З початком повномасштабного вторгнення багато техногігантів покинули російський ринок, або ж принаймні знизили рекламну активність. Однак виглядає так, що декому дуже кортить похизуватися співпрацею з країною-окупантом.
Цікаво Work-life balance: як без ризиків отримати максимум від себе та працівників
Як почали писати російські ЗМІ, Honor, Xiaomi, Samsung, Acer та ряд інших компаній почали знову активно вкладати у маркетинг на російському ринку. У декого бюджети перевищили показники 2021 року.
У Samsung запевнили, що покинули російський ринок та не приймали рішення про виділення маркетингового бюджету на Росію.
Постачання товарів виробництва Samsung Electronics до Росії призупинено. Жодного рішення щодо відновлення реклами компанія не ухвалювала,
– повідомила компанія у коментарі 24 Каналу.
Аби не потрапити під санкції, ці компанії вигадали схему, згідно з якою маркетинговими бюджетами розпоряджається партнер.
Але навіть за наявності просування зберегти частку ринку брендам буде складно через нерегулярність поставок: китайські компанії другого ешелону, які ввозять техніку офіційно і стабільно, теж нарощують рекламну активність,
– повідомляють росіяни.
TelecomDaily повідомляє, що технологічні гіганти, які повертаються у Росію, намагаються співпрацювати з місцевими блогерами. Вони також намагаються просувати свої товари через маркетплейси та інші майданчики.
У порівнянні з 2022 роком рекламна активність іноземних технологічних брендів зросла аж у понад 6 раз. Це означає, що боротьба за гроші громадян країни-окупанта пішла дуже жорстка, і деякі техногіганти намагаються будь-що увірвати свою частку цього кривавого пирога.
Раніше повідомлялося, що росіяни знайшли шляхи для закупівлі елітних британських автомобілів.