Бахмут – незламне місто, за яке тривають запеклі бої. Україна втрачає там своїх героїв. Тим часом якісь горе-маркетологи вирішили нажитися на історії оборони Бахмута й назвати так чарки.
Зверніть увагу У Кам'янці-Подільському сутички біля собору, який досі займає УПЦ МП
Українці шоковані та обурені таким ганебним креативом. Анатолій Штефан опублікував фотографії чарок "Бахмут" та закликав людей зробити висновки.
Петро Андрющенко – радник міського голови Маріуполя – зауважив, що це – дно, як воно є. Важко навіть уявити, у кого піднялася рука таке зробити.
Андрій Цаплієнко зауважив, що це – вже навіть не "хайп".
У цьому випадку це називається інакше. Бажання заробити на смерті героїв, на болі, на крові, на втратах. Найгірша форма барижництва. Це за межею моралі. І у того, хто це не розуміє, щось не так з головою і з серцем,
– мовиться у повідомленні.
Чарки продавали й на "Розетці": але товар таки видалили
Цікаво, що товар з'явився також на сайті Rozetka, що теж обурило українців. На фейсбук-сторінці магазину користувачі зауважили, "що це, ніщо інше, як паплюження національних символів".
У компанії відповіли, що найближчим часом товар буде видалено з сайту. І що його було представлено іншим продавцем на сайті, а не ними безпосередньо.
До слова, у Верховній Раді вже з'явився проєкт закону №9128, який забороняє використовувати у комерційних цілях будь-які назви, пов'язані зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони.
Українців обурює те, як цинічно використовують відповідні назви у маркетингу. Зокрема, мовиться про такі зашквари як "Героїчна Буча Комбуча", "Диня Чорнобаївка", "Кабачок Привид Києва", "Огірок Патрон".