Відповідне рішення ухвалили на засіданні, повідомляє пресслужба Нацради. Там заявили, що метою перевірки стане вивчення дотримання каналом вимог закону щодо неприпустимості розпалювання ворожнечі та ненависті.

До теми Нацрада оштрафувала телеканал Медведчука на понад 100 тисяч гривень

Про які порушення NewsOne мовиться

  • Моніторинг, який провели 8 – 10 травня, зафіксував в ефірі трансляцію телепрограми "Протистояння". Ведучими тоді були журналісти В'ячеслав Піховшек і Діана Панченко.
  • Зокрема, гість каналу політолог Вадим Карасьов розповів про "єврейські дивізії СС".
  • У Нацраді зазначили, що поширені думки про службу значної кількості євреїв у військах нацистського Третього Рейху та існування єврейських дивізій СС мають ознаки заперечення і спотворення Голокосту.
  • Перевірка телекомпанії відбудеться після завершення карантину.

Хто контролює канали 112 Україна, NewsOne і ZIK? 5 жовтня 2018 року Віктор Медведчук руками свого бізнесового партнера Тараса Козака викупив NewsOne в Андрія Портнова (ексзаступника голови АП часів Януковича). 14 грудня 2018 року Тарас Козак купив вже телеканал 112.Україна. Раніше він належав громадянину Німеччини Едуарду Катцу, хоча вже тоді журналісти-розслідувачі називали Медведчука неофіційним власником каналу.

14 червня 2018 року стало відомо про угоду між львівським олігархом Петром Димінським та Тарасом Козаком: останній придбав медіахолдинг ZIK.

До теми Як використовують мову ворожнечі посіпаки Януковича


Хто з олігархів контролює українські телеканали / Інфографіка 24 каналу