Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Чим вразили українські журналісти за цей рік: скандали, розслідування, ляпи

14:16, 6 червня 2016 906 Читать новость на русском
Журналісти
Журналісти

З нагоди професійного свята — Дня журналіста, аби пригадати найвідоміші випадки, курйози і скандали, якими дивувала і вражала громадян пишучо-медійна братія за останній рік. Втім, пам'ятаємо, що не помиляється лише той, хто нічого не робить, і що журналісти — теж люди.

Офшори Порошенка

У номінації "Галас року" перемогу здобуває офшорне розслідування програми "Слідство.Інфо". Українські журналісти отримали доступ до документів, наданий у Міжнародному консорціуму журналістів-розслідувачів (ICIJ). Найбільше звинувачень і претензій у розслідуванні "Слідства" прозвучало на адресу Президента Петра Порошенка.

Втім, після гучного обговорення програми на усіх рівнях, в тому числі — і в соцмережах, багато запитань оформилось як до цілого ряду політиків (дані документів свідчать, що 643 українця володіють 469 офшорними компаніями), так і до самих авторів сюжету про офшори. Ні винних, ні правих скандал не виявив, кожен залишився при своїй думці. Беззаперечно тільки — що це таки "галас року".

"Сепаратисти" "Миротворця"

Неурядова організація "Миротворець" (і однойменний інформаційний портал), створена волонтерами, здобуває перемогу у номінації "Антисекрет року". Ця організація опікувалась питаннями викриття злочинів проти національної безпеки України. І все було б досі добре (бо у "Миротворці" дійсно допомагали виявляти сепаратистів), аби одного дня на їх сайті не були оприлюднені дані про журналістів, які отримували акредитацію у керівних органах так званої "ДНР".

Фігурантів цього списку швидко "охрестили" потенційними сепаратистами. А з огляду на те, що імен у тому списку — понад 4 000, то скандал вийшов гучний, масштабний. І дуже беззмістовний, бо кого насправді викрили і чи викрили взагалі — так і не ясно.

"Бездомний" Шустер

У номінації "Міграція року" впевнено перемагає Савік Шустер і його скандально-популярне шоу "Свобода слова". Разом зі своєю програмою журналіст змінив уже п’ять телеканалів. (Раніше — ICTV, "Інтер", "Україна", Перший національний, 112). Після гучного скандалу довкола невиходу програми на "1+1" Шустер заснував власний телеканал 3S.tv, де і виходить.

До всього — у журналіста ще й відбирали дозвіл на роботу в Україні. Остання офіційна причина відмови у співпраці — податкові махінації Шустера і його компанії. Але поки що ці звинувачення не доведені. Зате скандал довкола імені журналіста і програми — додатковий піар.

Матюки Столярової

Екс-шеф-редакторка новин на каналі "Інтер" Марія Столярова впевнено очолює номінацію "Солов'їна" мова року". Журналістка оскандалилась, коли прямо під час прямого ефіру обізвала те, що побачила у кадрі, нецензурним словечком. Лайка її стосувалась, швидше, роботи підлеглих, а не власне подій, але суспільство, в тому числі і колеги Столярової, гнівно обурились, звинуватили її у "українофобії", що, зрештою призвело до звільнення редакторки. Втім, ще раніше Марія прославилася своєю лояльністю до бойовиків так званих"ДНР/ЛНР".

Читайте також: Кисельов під час прямого ефіру обмовився на користь України

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук