Тисячі вагонів стоять без діла
Два роки тому під арештом опинилися понад 21,5 тисячі вагонів. Впродовж цього часу вони були у користуванні "Укрзалізниці", але та не використовувала їх за призначенням, повідомили в АРМА.
Читайте також Чому Львів планує розірвати контракт з поляками на будівництво заводу з переробки ТПВ
Як розповіли в Агентстві з розшуку та менеджменту активів, частина вагонів потребує проведення ремонту, сертифікації та техогляду. Втім, для наповнення бюджету вже зараз шукають управителя активами, і перший зсув у справі вже є.
Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.
Перший лот
Перша партія з 436 вагонів за результатами конкурсу перейде в управління ТОВ "Фінансово-промислова компанія "Ресурсгруп". Зараз здійснюється перевірка компанії на зв'язки з представниками Росії.
Згідно з умовами договору новий управитель зобов’язався сплачувати 85% від отриманого доходу до державного бюджету із встановленим мінімальним гарантійним платежем, допоки управитель не розпочне постійну діяльність щодо управління активом,
– повідомили в АРМА.
У держреєстрі бенефіціаром компанії вказаний Дмитро Біленький. Компанію заснували у 2017 році, вона почала діяльність з постачання вугілля, але потім розширила асортимент.
Щодо інших лотів, то наразі АРМА здійснює огляд спільно з "Укрзалізницею", щоб сформувати наступні пропозиції.