Чотиридверне купе і реактивний AMG-монстр – новинки від Mercedes
Абсолютно нове чотиридверне купе та заряджений реактивною сумішшю монстр. Ось чим Mercedes спробує відвоювати втрачені торік позиції в одвічних конкурентів - Audi та BMW.
Mercedes-Benz CLA
Розкутіший, аніж купе C-Class, і значно сексуальніший, аніж новий хетчбек A-Class. Такими словами описували концепт третього маленького Mercedes.
І ось що, зрештою, вийшло. CLA - а саме таку назву отримала серійна версія - не настільки ефектна, як прототип, втім авто все одно доволі красиве. Завдяки заокругленій задній частині розробники іменують новинку не седаном, а чотиридверним купе. І додають - авто має рекордний показник аеродинамічного опору.
CLA сконструйований на платформі новенького "А-класу", тож нічого дивного, що в обох Mercedes однакові двигуни, підвіска, а також дизайн інтер'єру. Цікаво, що цей седан виявився майже на 4 сантиметри довшим від сучасного "С-класу".
Базовий Mercedes-Benz CLA 180 отримав 1.6-літровий бензиновий двигун потужністю 120 сил. Попри скромні показники, авто розганяється до сотні трохи більше, ніж за 9 секунд, а максималка становить 210 кілометрів на годину. За таке авто проситимуть 29 тисяч євро.
Доклавши ще 3 тисячі можна буде придбати Mercedes-Benz CLA 200 з потужнішим варіантом того ж двигуна. Він видає 154 конячки і дозволяє розігнати авто до сотні за 8,5 секунд!
Mercedes-Benz E63 AMG
Та все це - дрібниці порівняно з новим AMG-монстром.
Завжди так було - легковик сімейства AMG був виключно задньопривідним, а повний привід доступний лише кросоверам і позашляховикам.
Оновлений Mercedes E 63 AMG заперечив цей стереотип. Відтепер заряджені седани й універсали можна придбати і з приводом на всі 4 колеса.
Але це не єдина новина. Спортивна "Єшка" буде доступною у двох модифікаціях. Обидві оснащені 5.5-літровим V-8 з двома турбінами. Але якщо стандартна розвиває близько 560 конячок, то версія E 63 AMG S - на 25 сил більше.
І до "сотні" розганяється за 3,6 с, що майже на півсекунди швидше!
Базовий E 63 AMG непогано оснащений: різноманітні системи безпеки, шкіряний інтер'єр, мультимедійний комплекс. Але, приміром, за карбонокерамічні гальма доведеться доплачувати.
Незалежно від модифікації, заряджена "Єшка" оснащена семиступінчатим автоматом, а версія з приставкою "S" - ще й блокуванням диференціалу.
Європейські продажі нового Mercedes-Benz E63 AMG стартують навесні.