У другому читанні за ухвалення законопроєкту в цілому знайшлося не лише 226 голосів – його підтримали 316 парламентарів.

Цікаво: Рада ухвалила законопроєкт про викривачів корупції: деталі

Що передбачає законпроєкт?

  • Методика визначення економічних втрат від ДТП:
    затвердження методики визначення економічних втрат у зв'язку із загибеллю або пораненням людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод;
  • Аналіз аварійності доріг:
    проведення лінійного аналізу аварійності на відомчих автомобільних дорогах, вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів, залізничних переїздах;
  • Виявлення аварійно-небезпечних ділянок:
    виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації ДТП у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства;
  • Вдосконалення організації дорожнього руху:
    впровадження на аварійно-небезпечних ділянках та місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод відповідних заходів щодо удосконалення організації дорожнього руху;
  • Аудит безпеки доріг:
    на стадії експлуатації автомобільних доріг проводяться перевірки їх безпеки, які є обов’язковими на автомобільних дорогах загального користування.

Що відомо про попереднє голосування за цей законопроєкт?12 вересня 2019 року Верховна Рада України ІХ скликання вперше з початку своєї каденції не змогла назбирати 226 голосів для ухвалення рішення. Це відбулося під час голосування про розгляд законопроєкту про управління безпекою автомобільних доріг за скороченою процедурою.

Цікаво, що буквально перед цим парламентарі підтримали у першому читанні відповідний законопроєкт №1061 248 голосами "за".