На щастя, є кілька схем, які допоможуть налаштуватися на прибирання, пише Livingetc. Завдяки їм ви, звісно, не полюбите прибирання усім серцем, але принаймні – перестанете його ненавидіти.
Читайте також Їм там не місце: речі, які ніколи не слід зберігати в ящику духовки на кухні
Почніть з найменшого
Організаторка простору Ді Тер Авест радить не братися одразу за прибирання цілої кімнати, адже так справді можна розгубитися. Замість того, почніть з найменшого – шухляди чи полиці. Це дозволить вам плавно перейти до процесу прибирання. Крім того, коли ви одразу побачите прогрес, то прибирання стане трішки цікавішим.
Встановіть таймер
Ще одна цікава порада – обрати час, упродовж якого ви будете прибирати, а коли він мине – зробити перерву. Хай це буде 20 – 30 хвилин, але ви у цей час будете повністю зосереджені на прибиранні. Маленька перерва дозволить вам відпочити і з новими силами повернутися до справи.
Знання про наявність встановленої кінцевої точки може допомогти зменшити тиск і зробити завдання менш важким. Ви можете зупинитися, коли таймер вимкнеться, або у вас може виникнути мотивація продовжувати після короткої перерви,
– сказала Ді Тер Авест.
Почніть прибирання з маленького / Фото Cottonbro Studio, Pexels
Потрібно оновити меблі на кухні чи придбати нову шафу? VIYAR пропонує понад 40 000 товарів, що поєднують стиль, функціональність та високу якість. Тут кожен зможе знайти потрібне під будь-який інтерʼєр та бюджет, адже VIYAR – це швидко та зручно!
Підготуйте коробку для непотрібних речей
Перед тим, як почати прибирання, приготуйте коробку або пакет для речей, які вам більше не потрібні. Не залишайте одяг або речі, які ви більше не використовуєте, адже вони лише заповнюють ваш простір і додають безладу.
Цей простий процес не тільки допоможе вам прибрати безлад, але й додасть відчуття успіху. Коли ви побачите, як коробка наповнюється, – відчуття, що ви робите позитивний результат, прийде вам на думку,
– додала експертка.
Зосередьтеся на чомусь одному
Важливо під час прибирання не відвертатися на різні речі, адже так ви ще довго не побачите результату. Зосередьтеся на чомусь одному й не переходьте до іншого, поки повністю не наведете лад. Наприклад, спершу розберіть книги, а тоді переходьте до брудного посуду.
Поради для прибирання / Фото RDNE Stock project, Pexels
Використовуйте метод 4 коробок
Щоб упорядкувати усі свої речі і очистити простір від нагромадження непотребу, користуйтеся схемою 4 коробок. Згідно з нею, вам потрібно сортувати усі речі за такими категоріями:
- залишаю,
- дарую,
- викидаю,
- переставляю в інше місце.
Цікаво Щоб усе було по феншую: які кімнатні рослини обрати для дому, а яких – краще уникати
Створіть категорію "можливо"
Якщо вас дуже пригнічує те, що під час прибирання потрібно позбуватися якихось речей, дайте собі час на роздуми. Установіть нагадування, щоб через місяць – два повернутися до цієї речі і остаточно зрозуміти, чи потрібна вона вам.
Якщо вам це не знадобилося або ви не думали про це до того часу, можливо, можна безпечно відпустити цю річ,
– пояснила Ді Тер Авест.
Винагороджуйте себе
Балувати себе щоразу, як ви успішно виконуєте ненависну роботу – чудове рішення. Так процес прибирання буде не таким жахливим, адже ви знатимете, що в кінці на вас чекає якась приємність. Це може бути кава з улюбленим десертом чи перегляд серіалу, на який бракувало часу.
Ді Тер Авест також радить просити про допомогу у прибиранні і вмикати музику для настрою.