Dolce & Gabbana – один із найвпливовіших чоловічих брендів

28 грудня 2017, 10:30
Читать новость на русском

У 1982 році вони відкрили своє перше ательє. А через три роки на показі в Мілані в циклі "Колекції нових талантів» відбулося народження марки "Dolce & Gabbana". Відтоді без цього унікального творчого тандему неможливо уявити світову моду.

Щорічні колекції одягу, взуття, білизни та аксесуарів, нові аромати, нові бутіки по обидва боки Атлантики. Вони створювали сценічні образи не однієї знаменитості; у них одягаються голлівудські зірки і заможні клієнти у всьому світі.

Стиль Dolce & Gabbana не вдасться обмежити одним визначенням. Це світ, що складається з відчуттів, традицій, культури, середземноморського духу. Чоловік, який носить Дольче Габбана, на думку самих модельєрів, - це розслаблений космополіт, який одягається для себе. Він дещо гедоніст, дуже уважний до дрібниць.

Любить усе те, що не робить його схематичним, він вільний і успішний. Він може піти в офіс як у бездоганному смугастому костюмі, так і у рваних джинсах та куртці. Він той, хто диктує правила, а не підкоряється їм: з великою харизмою, він нав’язує свої традиції, одягаючи кашкет, жилет і завжди білу майку.

Для Стефано і Доменіко Вулиця є незамінним джерелом натхнення: завдяки уважному спостереженню за тенденціями і схильностями, які народжуються на вулиці, у них народжується багато нових та оригінальних ідей. Дискотеки для кутюр’є також є одним з улюблених пунктів спостереження.

Читайте також: Як шведський сімейний бізнес перетворився на відомий бренд екстра-класу

До цих "неформальних" джерел можна додати і традиційні орієнтири - релігійність італійців, їхні шедеври мистецтва. Такий собі Італійський неореалізм. Dolce & Gabbana завжди намагається вдивлятися в майбутнє, ніколи не втрачаючи своїх традицій.

Їхній головний Секрет успіху криється у тій пристрасті, з якою працюють кутюр’є. А ще в любові, яку обидва вкладають у свою працю.

За словами модельєрів, дизайнер завжди повинен здогадуватися, чого хочуть люди, ще до того, як виникне необхідність: справжній маркетинг народжується на вулиці. Формула успіху полягає також у тому, щоб бути завжди актуальним, уміти грати з певним випередженням, давати людям те, що вони хочуть і що дає їм комфорт, що дозволяє їм бути впевненими і щасливими.


Моделі в одязі D&G

Дольче і Габанна впевнені - Мода впливає на суспільство, але також зазнає і його впливу — усі потужні соціальні процеси фільтруються модою, роблять внесок у створення нового образу, який суспільство своєю чергою скопіює з неї. Це процес безперервного обміну. І вони завжди готові черпати натхнення із нього.

"Ми не згодні з тими, хто стверджує, що все вже створено", – так говорять двоє найвпливовіших чоловіків у світі моди.