"По-перше, потрібно знизити ціни на авіаквитки національних авіакомпаній на внутрішніх рейсах. Авіаперевізники повинні більш виважено підійти до формування таких складових тарифу, як адміністративні та лізингові витрати, питома вага пального у вартості квитка. Другий етап – підписання меморандуму між учасниками авіаційної галузі стосовно запровадження справедливих правил взаємодії та розвитку добросовісної конкуренції на ринку авіаперевезень, що сприятиме підвищенню якості послуг", – зазначив Р.Кузьмін.

Як наголосив Р.Кузьмін, рівень зниження тарифів для кожного підприємства необхідно окремо детально обговорити та обґрунтовувати: "Усі учасники авіаринку мають надати до Антимонопольного комітету інформацію про свої економічні показники. І лише після того, як ми матимемо розуміння про середньогалузеві собівартість та рентабельність, можна буде говорити більш конкретно – наскільки необхідно знижувати тарифи".