“Лише в цьому році ми направили 120 запитів до основних учасників ринку. Це велика кількість запитів, велика кількість інформації. І були випадки, коли, в тому числі наші територіальні підрозділи, зверталися до одних і тих же суб’єктів із запитами приблизно однакового змісту. І це, звичайно, створювало незручності для бізнесу”, - сказав перший заступник голови АМКУ Юрій Кравченко.
Крім того, в Комітеті обіцяють створити захищену електронну інформаційну систему, з допомогою якої учасники ринку отримають можливість надсилати свої звіти через Інтернет.
Наразі подібні преференції стосуватимуться лише ринку нафтопродуктів. Для подальшого ж поширення цієї новації в Комітеті запрошують до підписання наступних меморандумів з представниками інших ринків. Уже зараз таку перспективу, за словами Кравченка, має ринок роздрібної торгівлі.