Про це в інтерв'ю виданню "Комерсант-Україна" заявив віце-прем'єр, міністр інфраструктури Борис Колесніков.
За словами віце-прем'єра, російська лізингова компанія "Ільюшин Фінанс Ко" "може допомогти "Антонову" так само, як і Кабмін, - через замовлення". У той же час Колесніков зазначив, що російський завод "ВАЛТ" випускає мало літаків. "Зараз ми маємо тверді підтверджені замовлення українських авіакомпаній на 45 літаків за три роки, і цього цілком достатньо. І практично стільки ж готова взяти "Ільюшин Фінанс Ко". За такої кількості замовлень, якщо ми будемо випускати по 25 літаків на рік, завод буде забезпечений роботою на найближчі чотири роки. Але для того, щоб компанії купували наші літаки, необхідно зайнятися насамперед маркетингом і продажами. Ми повинні створити умови, за яких літаки будуть передаватися компаніям не у фінансовий, а в операційний лізинг під 2% річних. Ми працюємо в цьому напрямку, і вже на наступному тижні Міжнародні авіалінії України (МАУ) отримають перший літак. На тих же умовах, що і МАУ, літаки зможуть отримати і решта - ті ж авіакомпанії альянсу (Українська авіаційна група) і "Ютейр", - зазначив Колесніков.
За словами міністра, авіабудування повинно приносити "Антонову" основний дохід: "25 літаків при середній ціні 22 млн дол. - це вже 600 млн дол. або 5 млрд грн.