Загалом виробник планує збільшити інвестиції з минулорічних 108 до 180-200 млн. фунтів стерлінгів у поточному фінансовому році.

Світовий ринок товарів класу люкс продовжує швидке зростання, незважаючи на заходи зі скорочення державних витрат в Європі і намагання країн, що розвиваються, стримати зростання своїх економік. Раніше в травні американська консалтингова компанія Bain збільшила прогноз зростання сектору в 2011 році з 3-5 до 8 відсотків.

Продукція Burberry реалізується через 330 торговельних точок роздрібної мережі, а також через оптових постачальників. Крім того, компанія здійснює торгівлю за каталогами. Виторг компанії за фінансовий рік, що завершився 31 березня, збільшився на 27% до 1,5 мільярда фунтів стерлінгів завдяки великому попиту в Китаї.