“У проекті змін до державного бюджету України ми пропонуємо додаткове фінансування для українських Збройних Сил, Національної Гвардії і всіх задіяних в АТО на 9, 1 млрд грн”, - заявив Яценюк сьогодні на брифінгу.
Також уряд пропонує виділити 3,3 млрд грн на відновлення знищеної інфраструктури сходу України та 1 млрд грн — на соціально-економічний розвиток інших регіонів країни.
Він розповів, що ці гроші можна отримати, ухваливши 4 кроки - скорочення витрат на чиновників, зменшення кількості державних перевірок, введення військового збору і додаткове оподаткування найбільш прибуткових галузей економіки.
Народні депутати України і члени Кабінету Міністрів – всі будуть сидіти на голому окладі. Мінус 400 млн грн по центральних органах виконавчої влади. Друге - що стосується державних виконавчих органів різних рівнів, крім Державної фіскальної служби. У нас їх близько восьми десятків - різного роду інспекції, контролюючі інстанції, установи, які в основі своїй ходять зараз і тільки гроші збирають собі в кишені, а не для державного бюджету... Уряд пропонує заборонити проведення всіх видів перевірок, окрім Державної фіскальної служби і тих перевірок, які передбачають безпосереднє рішення уряду. На 70% ми скорочуємо витрати на утримання всіх контролюючих органів і інспекцій,
- розповів глава уряду.
Крім того, Кабмін пропонує тимчасово ввести військовий збір у розмірі 1,5% від зарплати. Він діятиме лише до кінця поточного року.
"Окремий блок питань, який викликає найбільший супротив у стінах парламенту, - це оподаткування надприбуткових бізнесів. В минулому пакеті, який пропонував уряд 4 місяці тому, вдалося оподаткувати тільки одного олігарха - на прізвище Ахметов. В 4 рази була збільшена рентна ставка на руду. Зараз ми хочемо... ввести додаткові рентні платежі на нафту, на газ, на те, що є надприбутковим", - пояснив Яценюк.
Нагадаємо, депутати Верховної Ради України у четвер, 31 липня, матимуть можливість повторно проголосувати за законопроекти, якими передбачено збільшення фінансування армії та оренду української газотранспортної системи іноземними інвесторами.