Про це повідомляють в GfK Ukraine, пише tech.liga.net.
Так, за тиждень чорної п’ятниця українські магазини заробили 1,6 мільярдів гривень. Ця сума перевищила обсяги попереднього тижня (12-18 листопада) на 146%.
При цьому ще у 2017 році цей показник був на рівні 80% зростання. Тиждень чорної п'ятниці в 2018 році став майже вдвічі успішнішим, ніж в 2017.
Читайте також: Українці встановили рекорд під час чорної п’ятниці – дані Приватбанку
Найпопулярнішим товаром у цей тиждень став смартфон - його продажі зросли на 108% в порівнянні з попереднім тижнем. Знижка на цей пристрій справді була – в середньому на 6%, порівняно з минулим тижнем.
Продажі телевізорів, порівняно з минулим роком, зріс на 171%. Найпопулярніша модель тижні продавалася в середньому з 16% знижки, найбільші знижки становили близько 25%.
Щодо ноутбуків, то тут зростання продажів відбулося на 82%. Середнє зниження ціни на товар становило 6%.
Що таке чорна п’ятниця? Це п'ятниця після Дня подяки у США. З неї починається традиційний різдвяний сезон розпродажів. Цього року свято припадало на 23 листопада. З кожним роком до розпродажів долучаються все більше українських магазинів.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно