У службі наголошують: без створення Національної регуляторної комісії з питань транспорту проблеми залізниці вирішити не вдасться.
Про це у ході наради в ДРС заявила голова служби Ксенія Ляпіна.
До нас надійшов проект від Мінінфраструктури, який стосувався автоматичної індексації тарифів на вантажні залізничні перевезення. Але ми знайшли там суттєві недоліки і 26 липня надали відмову у погодженні цього проекту. Але ідея формульного підходу і пошуку форм взаєморозуміння залишається,
– зазначила Ляпіна.
На її думку, до початку роботи новообраного парламенту і формування нового Кабінету міністрів питання тарифів вирішити навряд чи можливо. Час до вересня, коли нова влада розпочне роботу, Ляпіна запропонувала використати для формування локального порядку денного з урахуванням позиції вантажоперевізників.
"Я вважаю, що без незалежного регулятора далеко ніхто не поїде. Він визначить, що є інфраструктурна складова, що піде у вільний ринок, що може субсидіюватися, вивчить витрати залізниці. Це професійна робота, яка має бути зроблена. Хтось має професійно аналізувати затрати залізниці", – підкреслила Ляпіна.