Керівництво концерну General Motors вирішило не конкурувати з найдешевшим автомобілем Tata Nano.
Після прем'єри автомобіля Tata Nano у 2008 році, який згодом став найдешевшою серійною машиною у світі, американський концерн General Motors хотів перевершити успіх індійського автовиробника і розробити ще дешевшу новинку.
Проте через декілька років, бренд вирішив відмовитися від цієї ідеї. Також представники GM заявили, що найменшим творінням концерну залишиться автомобіль Spark і нижче нього планка опущена не буде.
"У нас був намір створити модель, яка б позиціонувалася як альтернатива Nano і зайняла б в продуктовій лінійці місце на сходинку нижче Spark. Проте, вирішивши, що нам не потрібний подібний автомобіль, ми залишили ідею виходу на ринок наддешевих машин. Усі наші нові моделі будуть більшими за Spark", - заявив президент і керуючий директор GM India Карл Слім.
Як повідомлялося, прибуток General Motors Co в першому кварталі 2011 року виріс більш ніж в три рази, перевищивши очікування ринку завдяки відновленню ринку США і хорошим продажам в Азії. Чистий прибуток американського автогіганта досяг 3,2 мільярда дол. або 1,77 долара за акцію, в порівнянні з 900 мільйонами дол., або 55 центами за акцію, роком раніше.