Противників прийняття наказу виявилося в 6 разів більше, ніж його прихильників. Відповідну інформацію можна побачити на сайті Міністерства інфраструктури.
Як повідомлялося раніше, профільні асоціації промисловців, керівники підприємств і експертне співтовариство виступили проти зростання тарифів на вантажні перевезення залізницею, аргументуючи це тим, що таке підвищення знизить темпи промисловості України і може призвести до зупинки підприємств, масових звільнень співробітників (близько 30 тисяч), крім того, за останні кілька років тарифи на перевезення вже піднімалися більш ніж на 50%, однак покращень в роботі державного монополіста "Укрзалізниця" відзначено не було.
Також, за словами експертів, зростання тарифів різко знизить конкурентні позиції України, оскільки українським підприємствам доведеться покинути висококонкурентний світовий ринок, де головною умовою боротьби за клієнта є вартість товарів. Також зростання тарифів призведе до ослаблення курсу гривні внаслідок погіршення або припинення роботи експортно-орієнтованих галузей, таких як агросектор і металургія. Тепер після завершення громадського обговорення у міністра інфраструктури з'явилося ще одна підстава для відкликання проекту наказу. Безумовно, що він потребує більш ретельного опрацювання для пошуку можливих альтернатив підвищенню тарифів монополії, а також пошуку менш болючого для економіки України рішення.