Комісія встановила, що у період з 2008-20010 років, на фоні скорочення попиту на ринку автомобільної техніки, спостерігалося значне зростання імпорту, що, за словами гравців вітчизняного автопрому, завдало значної шкоди внутрішньому виробництву. Сьогодні розглядається можливість встановлення спеціального мита.

“15 серпня міжвідомча комісія має право ввести будь-яке спецмито на ці автомобілі, при чому без Верховної Ради - парламент у відпустці. Вони навіть не будуть боятися можливих запитів народних депутатів, тому що, згідно з нашим законом, без ВР встановлюється, вводиться спецмито терміном на 200 днів підчас 70-денного розслідування”, - каже генеральний директор ВААІД Олег Назаренко.

Імпортери переконані, що у разі підвищення ставки діючого мита, легальні поставки автомобілів зменшаться, що "розв’яже руки" “сірим дилерам”.

“Начебто, благі наміри - повинні збільшуватися надходження до бюджету. Що насправді відбудеться... У нас вже був досвід 2009 року - надходження до бюджету зменшилися, тому що іноземні виробники, компанії, які представляють їхні інтереси, просто скоротили поставки. За таких умов ми відходимо на 3-4 роки назад, коли значну частку ринку займали “сірі” оператори”, - каже генеральний директор "Ніссан Мотор Україна" Андрій Нестеренко

Всеукраїнська асоціація автоімпортерів та дилерів сьогодні планує подати на розгляд комісії усю статистичну інформацію, та довести що імпортери не завдавали збитків вітчизняним виробникам, адже їх фінансові показники залишалися позитивними, попри економічну кризу.