Власник магазину брендового одягу Микола Барабанщіков привозить з-за кордону молодіжне вбрання. Товар закуповує за долар та євро. Каже, – здорожчання долара знизило продажі. Люди купують найнеобхідніше. Аби заробити доводиться влаштовувати різноманітні акції та розпродажі. Рятують ще й товари українських виробників. Хлопець каже, вітчизняне дешевше. А якістю не поступається.
Тетяна Абрамова власниця української торгової марки одягу. У неї теж збут товару впав, адже сировина- імпортна. Не зважаючи труднощі, український бізнес рук не опускатиме, переконана жінка. Пережити нинішню кризу може допомогти досвід 90-тих.
Втім, вирішальну роль і на курс гривні, і на долю бізнесу зіграє розвиток подій на Донбасі. Тому зараз прогнозувати, щось дуже важко, кажуть економісти.
До нестабільної української економіки не звикати, кажуть власники магазинів. Головне не панікувати та вчасно орієнтуватись.