Про це повідомляє uaprom.
"У цьому місяці ми відчували великі труднощі з логістикою. Металопродукція доставлялася в чорноморські морпорти невчасно, залізорудну сировину, призначену для споживачів в Чехії і Румунії, доставляли також невчасно. Це дуже великі виклики", – сказав він на зустрічі з постачальниками.
За його словами, у зв'язку з такою ситуацією АМКР почав пошук нових логістичних компаній-партнерів.
"Яку логістичну компанію ми шукаємо? Можливо, це буде компанія зі своїм парком вагонів в 3-3,5 тис. шт. і своїми локомотивами. Або, перш за все, зі своїми вагонами, оскільки локомотиви доведеться брати у "Укрзалізниці". Нам підходять обидва варіанти", – зазначив він.
Як повідомив Калон, меткомбінат платить "Укрзалізниці" $18/т за перевезення металопродукції у чорноморські порти і $2/т за перевезення залізорудної сировини в країни Східної Європи.
"Разом наш новий партнер може заробити $200 млн. Це великий куш, велика гра", – підкреслив глава метпідприємства.
За його словами, щорічний обсяг відвантажень ЗРС з АМКР на адресу східноєвропейських споживачів становить 2,5-3 млн. т, обсяг металопродукції в морпорти – 5 млн. т.
Крім того, Калон нагадав, що "Арселорміттал Кривий Ріг" управляє стивідором "Нікмет-Термінал" в Миколаєві потужністю 2,5 млн. т вантажів на рік.
"Ми намагаємося розширитися. Ми сподіваємося, що якщо буде можливість, зокрема, купувати портові потужності, то наростимо перевалку до 4 млн. т", – підкреслив гендиректор.
Як раніше неодноразово повідомляло Об'єднання підприємств "Укрметалургпром", при розподілі парку вагонів "Укрзалізниці" існує дискримінація підприємств ГМК.