В результаті, йому довелось розірвати договір з власником Saab - голландським виробником ексклюзивних автомобілів Spyker Cars. Saab мав отримати від китайського партнера 150 млн. євро в обмін на майже 30% пакет акцій "Спайкера".

Угода з Hawtai дозволила б Saab вийти на китайський ринок, а також погасити борги перед постачальниками автокомплектуючих. Адже через неплатоспроможність шведська компанія змушена була закрити свій завод в Тролльхеттані на невизначений термін.

У квітні керівництво Saab почало переговори з російським бізнесменом Володимиром Антоновим про продаж йому нерухомості компанії за 43 млн. євро, які також планували спрямувати на погашення боргу. Однак наприкінці місяця переговори призупинили, оскільки своєї згоди ще не дав Європейський інвестиційний банк, який профінансував купівлю Spyker компанії Saab.