При цьому столична влада планує збільшувати надходження до столичного бюджету від рекламного бізнесу. Позитивний досвід такої оберненої пропорції вже є: якщо в 2010 році місто від реклами отримувало лише 1 мільйон гривень, то зараз близько 100 мільйонів.
“І я вважаю, що в нас є потенціал ще більше отримати. Тому, на мою думку, менша кількість рекламоносіїв, але більша виручка в бюджет - це реальна справа. Просто до цього треба підійти зважено. Не робити на цьому ринку революцій, а поетапно підійти на нормальний, сучасний варіант взаємодії”, - сказав голова КМДА Олександр Попов.
Реалізовувати нову “агресивну” рекламну політику Попов обіцяє з кінця поточного року. У результаті, як планує столична влада, Київ за декілька років отримає набагато естетичніше “рекламне обличчя”.