Нинішня сума можна порівняти із докризовою - в 2007 році загальний розмір всіх контрактів на Ле Бурже теж склала USD 100 млрд.
Неймовірний попит був на європейські аеробуси. Концерн Airbus отримав рекордну кількість замовлень в історії будь-яких авіашоу, підписавши угоди на поставку 730 літаків на загальну суму USD 72 млрд. Найбільше аеробусів замовила азійська компанія low-cost AirAsia - 200 літаків A320neo (до 175 пасажирів) за USD 18,2 млрд. Індійська авіакомпанія IndiGo підтвердила наміри закупити 30 лайнерів A320 вартістю USD 2,5 млрд і 150 літаків A320neo за USD 13,7 млрд.
Другий результат у американської компанії Boeing - 142 літака на загальну суму USD 22 млрд. Їх найбільшим замовником стала російська авіакомпанія "Ютейр".
Зовсім непогано показали себе наші "антонівці", яким довелося конкурувати з 2100 компаніями з 43 країн. Держпідприємство "Антонов" продало десять реактивних літаків Ан-158 (99 пасажирів) на USD 300 млн російській лізинговій компанії ВАТ "Іллюшин Фінанс Ко.".
Експерти не сумніваються, що й надалі авіаринок буде показувати зростання і в першу чергу за рахунок бурхливого розвитку Сходу і Латинської Америки, які на сьогодні стають головними покупцями пасажирських лайнерів. Це дає перспективи і українського авіапрому, хоча нам доведеться витримати божевільну конкуренцію в тому числі і з росіянами, які активно просувають (і їм особисто допомагає Володимир Путін, який побував у цьому році на Ле Бурже) свій близькомагістральний пасажирський літак Sukhoi Superjet-100 (95 пасажирів).