Про це повідомив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, повідомляє UAprom.
"Хочу поділитися третіми проміжними результатами ініціативи, спрямованої на справедливе забезпечення відвантажень підприємств ГМК піввагонами "Укрзалізниці" (під управлінням т.зв. ЦТЛ). Нагадаю, що більше місяця тому ми вирішили боротися з корупцією транспортного монополіста, регулярно оприлюднюючи, який відсоток заявок нашої галузі на ці вагони задовольняється. Станом на кінець листопада цей рівень склав лише 15% – більш ніж в половину менше, ніж по всіх галузях економіки України. Один з головних "стовпів" української економіки – гірничо-металургійний комплекс – як і раніше страждає від дискримінаційного ставлення, в результаті недовиконує плани відвантаження і змушений шукати вихід в приватному секторі, що далеко не завжди виходить", – наводяться його слова на сайті Асоціації.
О. Каленков додав, що при розподілі вагонів "Укрзалізниця" керується корупційною складовою: "Учасники ринку називають цілком конкретну суму – 600-800 грн за надання піввагона УЗ під навантаження, а підприємства ГМК на своє нещастя в подібних схемах не беруть участь. І Войцех Балчун про проблему корупції при розподілі вагонів знає, але заклики посилити забезпечення ГМК піввагонами УЗ поки залишаються без відповіді".
При цьому президент "Укрметаллургпрома" висловив упевненість в тому, що підвищення тарифів на вантажні з/д перевезення можна уникнути, "якщо просто навести елементарний порядок в цьому транспортному відомстві". "А так, пропозиція одна – компенсувати корупцію грошима бізнесу. Це – не вихід, корупція має властивість з часом тільки розростатися", – зазначив Каленков.
"Ми не перестанемо вимагати, щоб рівень виконання наших заявок відповідав середньому по ринку і становив 30%. Повернемося до цього питання через 10 днів. На жаль, поки що підстав для оптимізму у нас з цього приводу немає. Поки корупція в "Укрзалізниці" перемагає ГМК з рахунком 3:0", – підсумував він.