Коли потрібно проводити повірку лічильників
Повірку квартирних приладів обліку необхідно проводити в середньому раз на 4 роки, повідомляє 24 Канал з посиланням на "Київтеплоенерго".
Дивіться також Платіжки за електроенергію буде перераховано: кому доведеться заплатити більше
Як повідомляють у компанії, споживачі отримують автоматичні сповіщення про наближення терміну повірки. Крім того, дату завершення міжповірочного інтервалу можна перевірити самостійно – у паспорті лічильника або у свідоцтві про його попередню повірку.
Після проходження відповідної процедури буде надано свідоцтво з підтвердженням точності роботи приладу. Отримані копії документів щодо повірки потрібно передати до ЦКС дистанційно чи особисто в сервісний центр. Це потрібно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.
Хто має замовляти повірку лічильника
Також повірку квартирних приладів обліку клієнти можуть замовляти самостійно. Її здійснюють лише ліцензовані компанії, перелік яких – на сайті Міністерства економіки України. За результатами повірки видається свідоцтво, що підтверджує точність роботи лічильника.
Деталі щодо повірки лічильників кияни можуть уточнити в операторів гарячої лінії "Київтеплоенерго" за телефоном: (044) 207-88-88.
Вчасно повірений лічильник гарантує, що у платіжці відображатимуться лише фактично спожиті обсяги тепла та гарячої води. У разі прострочення повірки, згідно із законодавством, нарахування здійснюватимуть за середнім споживанням за останній опалювальний період.
Зауважте! Завдяки платі на абонентське обслуговування здійснюється обслуговування та повірка лише будинкових приладів обліку. Повірка квартирних лічильників здійснюється коштом клієнта.