З такою пропозицією російська компанія в червні звернулася до українського партнера, розповіли в НПП "Салют", пише виданя "Комерсант Україна".

Аналогічна пропозиція готується і по двигуну Д-27 для вантажних Ан-70.

"Інтелектуальні права на ці два двигуни належать Україні, і ми платимо за них великі роялті, - каже представник "Салюта", - при цьому Росія інвестувала в їх виробництво власні кошти. Продовжувати фінансування на таких умовах недоцільно".

Обсяги виплат роялті в "Салюті" не уточнили.

По третьому спільному російсько-українського продукту - двигуну АІ-222 для Як-130 - пропонується інше рішення.

Інтелектуальні права на нього належать обом партнерам, тому АІ-222 "Салют" має намір виробляти на своєму заводі в Омську, пояснив представник російської компанії.

Альтернативою розриву відносин з України в "Салюті" вважають створення СП на паритетних засадах.