За його словами, в Києві вже років двадцять не проводиться вивчення пасажиропотоків.
"Пасажиропотоки необхідно вивчати хоча б раз у п`ять років для того, щоб більш оперативно реагувати на зміни", - зауважив Липецький.
Він додав, наступним етапом після вивчення пасажиропотоків повинна стати оптимізація маршрутної мережі. Але, на думку Липецького, "декларація поки залишилася декларацією" через відсутність бюджетних коштів.
У цьому контексті Липецький розповів, що КП "Київпастранс" щорічно отримує з бюджету міста дотації в розмірі 395 мільйонів гривень за перевезення пільгових категорій пасажирів.
Липецький поділився своїми підрахунками: 395 млн. грн. розділити на 365 днів - це більше мільйона дотацій на день. "Якщо розділити цю суму на вартість проїзду - 1,5 гривні - виходить близько 721 тисяча пільговиків у день".
"Разом з тим "Київпастранс" автобусами у звичайному режимі, трамваями і тролейбусами не перевозить півмільйона пасажирів на день, а компенсацію хоче отримувати за 720 тисяч", - зауважив Липецький.
Він також розповів, що з близько 1100 автобусів, якими володіє "Київпастранс", на сьогоднішній день лише 300 працюють у звичайному режимі, у той час, як 800 переведені в режим маршрутного таксі - з відповідною вартістю проїзду і відсутністю пільг.