Про це йшлося на нараді робочої групи з участю міністерств, профільних асоціацій та державної регуляторної служби.

Так, за словами голови державної регуляторної служби Ксенії Ляпіної, піднімати тарифи наступного року економічно не вигідно.

"Оскільки раніше звучали пропозиції про те, що треба зробити підняття тарифу 15-16 відсотків, але окремими частинами протягом року, то зараз, якщо ми вже підняли на 15%, то далі піднімати вже не має сенсу економічно", – заявила глава служби.

Питання тарифів актуальне для промисловців, у яких немає альтернативи залізничних перевезень. Опинившись у заручниках щорічних підвищень тарифів (за 2014-2016 роки тарифи зросли майже на 70% – Ред.), промисловці пропонують уряду посилити контроль за їх формуванням.

"Підвищення тарифів, на жаль, ще не гарантія того, що ефективність УЗ підвищиться. Гроші, отримані від всіх попередніх підвищень – вони неефективно витрачаються... З промисловості в черговий раз викачуються гроші – половина розкрадається, половина витрачається неефективно – такого не повинно бути", – заявив глава об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

Результатом роботи групи стане меморандум, підписаний на найвищому державному рівні.